Läskigt, glädje och lite sorg i hjärtat

Nu är det läskiga över, vi har precis haft våra 5 minuters redovisningar inför klassen och vi blev filmade. Så om en liten stund skall vi sitta i små grupper och analysera oss själva och få feedback från de andra grupp medlemmarna. Det känns lite läskigt men också väldigt intressant. I eftermiddag skall vi ha mingel med de nya löneeleverna och de kan då fråga oss lite om utbildningen mm.

Jag undrar hur min älskade grace har det på dagis i dag, tänk att man kan tycka om en lurv tuss så mycket att man saknar henne redan när man lämnar henne på dagis. Sedan så längtar man tills man skall hämta henne igen. Hon har börjat med att yla och bli helt vild när man hämtar henne, trivs hon inte på dagis? eller har hon verkligen saknat mig så mycket.

Tack syster för att du visade och hjälpte mig att skapa denna blogg ni är de två underbaraste syskonen som finns i hela världen. Vilken tur att jag har er och förresten tur att jag har en sådan underbar familj.

Mina tankar går ofta till min underbaraste morbror som inte ville leva längre och lämnade oss, jag saknar dig till tusen men tack för alla minnen du har gett mig.
Vi tar hand om dina döttrar, de är som mina syskon och vi kommer alltid att ta hand om dem. Men det vet jag att du vet för du tog alltid hand om oss när det behövdes.
Jag saknar din köttfärslimpa, ingen gör den så god som du gjorde den.
Jag saknar ditt skratt och ditt busiga sinne men mest av allt så saknar jag dig! För evigt finns du i mitt hjärta. 



Massor med kramar på er alla


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sitter här med gråten i halsen , så fint du skriver om våran Vippe <3 Jag tycker så mkt om dig syster , längtar tills vi ses igen !

2008-09-06 @ 19:02:14
URL: http://meinherzbrennt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du e lika underbar du syster:) längtar tills vi ses igen:) saknar oxå vippe o hans köttfärslimpa:( <3

2008-09-06 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0